Situácia sa mení každý deň, novinky často nestíhame sledovať. Spoločnosť Arriva sa rozhodla svojich zákazníkov informovať na jednom mieste: „Po prihlásení sa na odber noviniek ich automaticky posielame záujemcom e-mailom.“ Každý deň vrátane víkendov je od 8.00 do 20.00 k dispozícií aj linka zákazníckej podpory.
Arriva zároveň vyzýva cestujúcich, aby chránili seba a svoje okolie nosením ochranných rúšok a rukavíc.
Bezpečnosti svojich zamestnancov spoločnosť venuje v tomto období zvýšenú pozornosť, cestujúcich prosia o ohľaduplnosť voči vodičom aj k sebe navzájom. „Pre našich kolegov – vodičov sme zabezpečili rúška a ochranné rukavice. Objednali sme respirátory a ďalšie rúška, všetkým zamestnancom poskytneme na podporu imunity vitamín C 1000,“ povedal László Ivan, generálny riaditeľ spoločnosti Arriva Slovensko. Okrem zabezpečenia ochranných pomôcok pre vodičov, prijala spoločnosť viaceré opatrenia, medzi nimi napríklad dôkladnú dezinfekciu vozidiel.
Zakázaný je vstup do autobusu bez ochranných pomôcok. „Zároveň cestujúcim odporúčame, aby v prostriedkoch verejnej dopravy dodržiavali dostatočný odstup a podľa možnosti nosili aj rukavice,“ zdôraznil riaditeľ pre obchod a komunikáciu Petra Helecz.
Paradoxom je, že cestujúci sa na jednom zo spojov v uplynulých dňoch sťažovali na nedostatok miesta a preplnený autobus.
Dodržiavať bezpečnostné opatrenia nebolo v takýchto podmienkach vôbec jednoduché. Koordinátor MHD Nitra Vladimír Šimko potvrdil, že o probléme na linke č. 8 vedia a aktívne ho riešia. Spoločnosť Arriva takéto situácie veľmi mrzia, ide o neštandardné obdobie a všetci robia, čo je v ich silách. Malý autobus bude od zajtra vymenený za kĺbový. Rovnakým spôsobom chcú vyriešiť aj spoj č. 23, ktorý premáva z mestskej časti Krškany.